Be inspired on a saturday #21

Opskrift: Nem og sund agurksnack

Hvorfor har jeg ikke tænkt på det før? Det er så nemt, lækkert og tilmed utroligt sundt og kalorielet. Nogen gange skal man blot prøve at eksperimentere, da det oftest er her de mest spændende retter opstår.

Du skal bruge:

– 1 agurk

– Philadelphia light, hytteost eller ligende

– Magert kødpålæg

Enjoy! 🙂

   

20 kommentarer

  • Det ser faktisk godt ud! Nu bliver jeg helt sulten. 🙂

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Laura

    Nam nam.. det ser lækkert ud 🙂 Det vil jeg prøve.

    Hvordan holder du motivationen igang? Jeg synes hele tiden at efter noget tid så falder jeg i, og så starter jeg igen.

    Er der andre blogge som din, som du kan anbefale? (evt. udenlandske)

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • Fit For Livin

      Nu er jeg jo ikke lige igang med den store omlægning af min livstil grundet graviditet, men når jeg er så holder jeg altid motivationen op ved at sætte delmål 🙂 Altså frem for at have et mål langt ude i fremtiden, så sætter jeg fx mål ala; træn 5 gange i den her uge, synd kun med et måltid på en uge osv. På den måde virker det hele mere overskueligt og jeg kører ikke død i det 🙂 Men kender godt det med at falde i. Jeg tænker tit inden jeg spiser usundt eller lader vær med at træne, om hvorfor jeg egentlig har behov for det. Jeg får det jo ikke bedre efterfølgende, tværtimod. Jeg læser pt især http://theskinnyconfidential.com/ af udenlandske blogs. Den er simpelthen så god 🙂 Og så bruger jeg især Tumblr/Pinterest/Instagram til at holde motivationen igang.

      Siden  ·  Svar på kommentar
  • Ej, det er jo så simpelt og genialt! Man spiser jo alle tingene i forvejen, bare aldrig i en sandwich 🙂

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Ej sikke en god idé! taaaak 🙂
    Knus, og god aften

    http://smilanne.blogspot.com – blog om træning, motivation og sundhed

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • malene

    ser lækkert ud 🙂 må blive bedre til at lave sunde madforsøg.

    http://blackortwistet.blogspot.dk/

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • Fit For Livin

      Jeg skal også blive bedre, så når man falder over noget godt er det bare med at dele det 🙂

      Siden  ·  Svar på kommentar
  • louise

    Hvad vil du definere som magert kødpålæg??
    Er nemlig selv lidt i tvivl, og har ikke så meget styr på sådan noget :p

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • Fit For Livin

      Kylling eller kalkunpålæg vil jeg definere som magert pålæg 🙂 Det bruger jeg selv. Det er højt på proteiner og indeholder næsten intet fedt. Put gerne rigtig meget pålæg i (næsten en hel pakke), da det holder dig mæt rigtig længe.

      Siden  ·  Svar på kommentar
  • christel

    Hvor ser det lækkert ud. Det skal helt klart prøves! 🙂

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Tak for opskriften. Sjov tanke – har du/i prøvet med squash (grøntsag)? Til afveksling. Super blog i har fået skabt her 🙂

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • Fit For Livin

      Nej kun med agurk. Men mulighederne er uendelige, og squash/aubergine kunne være en rigtig god afveksling. Og tusind tak for din søde kommentar 🙂

      Siden  ·  Svar på kommentar
  • Ser super lækkert ud, det må prøves 🙂

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Sofie

    Udhuler du agurken inden? Må lige få prøvet både denne “opskrift” og din squash snack! Kom endelig med flere opskrifter som disse og generelt!:-)

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • Fit For Livin

      Ja, lidt så der er plads til fyldet 🙂 Men tror også sagtens man kan undlade, det smager vel ens 🙂 Og super du kan bruge opskrifterne. Det er nemlig skønt når det er så ligetil.

      Siden  ·  Svar på kommentar

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Be inspired on a saturday #21