Madplan update // Uge 3

Mine bedste tips til træning henover vinteren!

Vi kender det alle. Det bliver mørkere, koldere, mere blæsende og træning kan til tider virke helt uoverskueligt, når sofaen trækker efter en lang dag. Men for at komme udover disse udfordringer, har jeg netop delt mine bedste fem tips til at få træningen op at køre henover vinteren. Det er egentlig ret simple råd, men ikke desto mindre noget, der virker for mig.

I kan læse mine tips og artikel på Blogmag lige her.

Blogmag 3Hvad er jeres bedste tips til at vedligeholde træningen henover vinteren?

Signature

   

8 kommentarer

  • Nana

    Jeg har det lige omvendt! Jeg bliver topmotiveret på denne årstid.. Jeg syntes det er fedt at komme ud når der ligger sne og det er koldt – fordi man kan mærke træningen virker når man begynder at få varmen i kroppen på en tur. Om sommeren syntes jeg det er en kamp at komme op at træne, fordi man har det forfærdeligt varmt og en soft ice på havnen trække mere:-) det ville være skønt med nogle tip tila t komme igennem sommeren uden for mange kilo, mere motivation og mere motion! 🙂 det kan være det bare er mig…..:-)

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • Sara

      Jeg er fuldstændig enig. Elsker vintertræning, hader sommertræning 😉

      Siden  ·  Svar på kommentar
    • Fit For Livin

      Jeg har det helt omvendt, eller nu elsker jeg begge dele, men hvis jeg skulle vælge, vil det være sommer/forårstræning. Det er nemmere at komme afsted for mig, når det er lyst, varmt i vejret og ikke blæser/regner/sner. Men nu er jeg også mest i et fitnesscenter 🙂

      Siden  ·  Svar på kommentar
  • Jeg har heller ingen problemer med at træne i efteråret/vinteren. Lige nu nyder jeg turene udendørs med alle de smukke farver og den krydrede duft af efterår … jeg kan næsten ikke få nok 🙂 … Om vinteren er det skønt at komme ud og lige få det sidste dagslys med, inden det bliver mørkt, det kan jeg nå, da jeg arbejder fra 6.30-15.00 …derfor er det heller ikke muligt for mig at træne om morgenen, da jeg står op kl. 5.00 allerede … så ville det blive midt-om-natten-træning 😀 … Mine veninder gider ikke træne udendørs og de fleste vil helst Zumba og den slags, så mine løbeture foregår alene. Jeg har håndvægte, stabilitetsbold, elastikker osv. herhjemme, så styrketræning foregår mest på hjemmebasis … jeg er medlem i et super godt fitnesscenter, men jeg er altså mest til udendørs træning, så i fitnesscentret bliver det faktisk kun til crosstrainer og en sjælden gang løbebånd 🙂

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • Fit For Livin

      Denne her årstid er altså også bare perfekt træningsmæssigt! Men når det bliver mørkere og frostvejr, bliver det sværere for mig. Så har jeg mere lyst til at gemme mig 🙂 Men sådan bliver det ikke i år 😉

      Siden  ·  Svar på kommentar
  • De tips skal jeg helt sikkert lige kigge igennem i morgen, når jeg bedre kan koncentrere mig 😉 Jeg har godt nok ikke kun svært ved træning om vinteren, men altså 😉 Mon ikke jeg kan få glæde af dem alligevel.

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Skidegode tips Danica! Du skal vide er jeg er totalt fan af din blog, uden at lyde teenager-besat.

    Siden  ·  Svar på kommentar

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Madplan update // Uge 3