We are back…well sort of…

Hold nu op jeg savner at blogge. Instagram er ikke helt det samme, men jeg har været nødsaget til at holde det dertil, da vi ingen computer havde. Jeg har nu lånt mig til en (ældgammel) sag, men jeg kan da blogge et par gange om ugen indtil vi får erhvervet os nye. Udover vi selvfølgelig har mistet vores computere, har jeg også mistet alle billeder jeg nogensinde har samlet sammen og selv taget. Det er forfærdeligt. Mange billeder lå klar til indlæg, der skulle produceres, men nu er det ligesom at starte helt fra nul med en helt ny blog… Men det er måske okay, så betyder det at jeg kan starte på en frisk og få lige præcis det indhold/fokus jeg ønsker. Man skal jo se positivt på tingene..

Me collage

Af nye ting, der sker for mig er jeg startet op på styrketræning igen. Rasmus har lavet et 2-split program til mig og jeg elsker det allerede. Hvor meget end jeg elsker holdtræning, så har jeg aldrig oplevet så gode resultater som ved styrketræning (i kombination med cardio/funktionel træning selvfølgelig). Når jeg udelukkende dyrker holdtræning, får jeg bare ikke de samme resultater. Jeg er dog ikke meget for at styrketræne alene, da det er lidt halvkedeligt så jeg har heldigvis fået en veninde (der også næsten lige har født) til at joine mig. Det er rart, når man begge næsten lige har været i samme båd og ønkser en mere tonet krop. Så det program skal I nok få kendskab til + billeder af øvelserne. Derudover har jeg masser af andre indlæg i tankerne til jer, men det kommer først når jeg har fået min egen computer.

Jeg vil dog gerne høre jer ad, hvad I tænker I godt vil høre mere om fra mig/os? Så vil jeg så vidt muligt forsøge at indfri jeres ønkser 🙂

// We’re back. Well sort of. We just have to buy a new computer instead of this old one we borrowed. It’s really slow. I just wanted to know what you would like to read about on our blog? 

Signature

Skriv en kommentar

 

32 kommentarer

  1. Hej Danica.
    Jeg kan rigtig godt tænke mig, at høre mere om intermittentfasting – Du skrev på instagram at det virker super godt på dig, og er derfor spændt på hvordan du gør, da der er rigtig mange forskellige måder at gøre det på 🙂
    Kram Pernille

    1. Hej Pernille. Det vil jeg klart overveje, det er et rigtigt spændende koncept/måde at spise på og som du siger, mange vinkler på det 🙂

  2. Jeg er ligeglad 🙂 bare dejligt, I er tilbage!!!!!!!!! 😀 wuhuuu!
    Jeg synes, I gør det så godt! Bliv ved med det

    Knus

  3. Jaaaaae, hvor er det fedt med et indlæg igen ! Jeg har savnet jer 😀

    Jeg synes I har ramt sådan en god blanding allerede, hvis jeg skulle nævne noget jeg havde lyst til at læse mere af, er det nok challenges, opskrifter og generelt gode råd om styrketræning. Og så elsker, elsker, ELSKER jeg motivationsindlægene !

    Mega optur over I er tilbage ! M xx

    1. Tusind tak Marie <3 Jeg noterer alle tingene og lover dig, at netop disse ting kommer i spandevis 😉 Jeg savner selv motivationsindlæggene og må bare igang med at finde lækre og inspirerende billeder 😀

  4. Hvor bliver jeg bare vred over jeres situation! Billeder og minder, det er nok det værste, man kan blive berøvet…

    Men hvor er det dejligt, at I er tilbage! 🙂

    Jeg kunne godt tænke mig lidt inspiration til pre- og postworkout snacks, som er lette at medbringe på farten. Og her tænker jeg ikke proteinshakes 😉 (selvom de er fantastiske til formålet)

    1. Ja, jeg har også været grædefærdig, men det hjælper heller ikke.. Heldigvis havde vi en harddisk med nogle af billeder, min var så bare ikke opdateret i lidt over et år :/ God ide med pre+ postworkout snacks, som ikke er proteinshakes, det vil komme på bloggen 🙂

  5. Glæder mig til jeres indlæg – dejligt i er tilbage 🙂

    Vil i ikke skrive lidt om det program han har lavet til dig ? Jeg er nemlig stor sucker for holdtræning – kunne være jeg kunne blive motiveret 🙂

    http://www.mymootivation.blogspot.com
    – min blog om mit vægttab – har pt. tabt mig 12,9 kg. 🙂

    1. Mange tak 🙂 Det vil jeg i hvert fald. Jeg er også sucker for holdtræning og er det stadigvæk, men et godt styrketræningsprogram er altså også fantastisk. Jeg lover at dele det 😀 Og hvor er det flot med dit vægttab, godt gået 😀

  6. Vil rigtig gerne høre mere om dit nye styrketræningsprogram da jeg også har en stor kærlighed for holdtræning (giver lidt sig selv da jeg er instruktør;) Men mangler lidt styrke og er TOM for ideer :p
    Udover vil jeg rigtig gerne se opskrifter. Især på ideer til aftensmad. Både hverdags og weekends 🙂

    1. Kender godt det med, at være tom for ideer. Vil heller aldrig selv lige kunne bikse et godt workout program sammen på samme måde som ham 🙂 Og rigtig god ide med den slags opskrifter, det også det jeg selv foretrækker 🙂

  7. Jeg er helt vild med jeres inspirations/motivations indlæg, madopskrifter og challenges. Derudover kunne jeg rigtig godt tænke mig et opdateret indlæg mht kost- og kosttilskud, kan se I har afprøvet en del forskelligt på det sidste og fået en del nye favoritter. Er selv begyndt med Amino-X under træning og meget mere protein efter træning og i løbet af dagen. Og som de andre skriver, så kunne det også være dejligt at høre noget mere om det nye styrketræningsprogram – evt en video (gik jo super sidste gang) 🙂

    Derudover elsker jeg også det personlige præg du giver bloggen – og en af grundene til at det er favoritbloggen – med de lidt mere personlige indlæg med holdninger/debat, boligindretning, ferie og selvfølgelig jeres cutie Sylvester 🙂

    Så keep up the very good work 😉 Ser frem til bloggen er helt oppe og køre igen.

    Rigtig god weekend 🙂

    1. Btw – Så har gæsteindlæggene under jeres ferie været rigtig gode og spændende at læse 🙂

      1. Fedt du synes det 🙂 Ved at ikke alle er til gæsteindlæg, men jeg synes selv det er rart at se, hvordan andre strukturerer det 🙂

    2. Tusind tak Louise og virkelige gode ideer. Er totalt klar på det hele (også video igen). Og ja, der er sket meget på kost/kosttilskud fronten, så der kommer også opdateret indlæg der 🙂 Det personlige præg er også det jeg elsker ved andre blogs, jo mere man kan mærke bloggeren des bedre synes jeg. Rigtig god søndag til dig 🙂

  8. Hvor er det skønt at I er tilbage igen!

    Jeg er helt vild med at træne cardio, holdtræning og styrketræne på maskiner, men jeg kunne enormt godt tænke mig at blive introduceret til frivægte og andre styrketræningsøvelser!

    1. Tak 😀 Sådan havde jeg det også, men nu er jeg klart mest til styrketræningsøvelser med frivægte 🙂 Indlæg coming up.

  9. Hej Danica 🙂
    Først og fremmest – det er virkelig dejligt, at du/I er tilbage! I har været savnet 🙂

    Jeg har et kæmpe stort ønske – jeg ved dog ikke, om jeg måske er for sent ude.
    Jeg skal på Roskilde Festival om 2 uger og tænkte i den forbindelse på, om du måske kunne lave et indlæg om gode ideer/fif til, hvordan man evt. kan komme igennem en sådan uge på en sundere måde…
    Let’s face it; der er jo ingen tvivl om, at jeg kommer til at drikke alt alt for mange øl… Men jeg tænker bare på, at hvis man gerne vil kunne forberede sig lidt hjemmefra og have nogle sundere alternativer med i stedet for at ty til diverse burgerboder mm.
    Jeg håber, du har nogle gode ideer :p
    Mange hilsner fra en fast, dedikeret læser 😉

    1. Tusind tak 🙂

      Rigtig god ide! 🙂 Jeg postede faktisk et indlæg sidste år om det samme, så det vil jeg da overveje at gøre igen 🙂

      1. Spændende – ligger det her inde? Så ville jeg meget gerne læse det nemlig – har forsøgt at søge på “Festival”? 🙂

  10. Hvor ser du bare smuk ud! 🙂 Det er dejligt, I er tilbage. I har været savnet.

    Jeg så dig forresten i nyheder i dag.

    1. Tusind tak Kristina 🙂

      Ja, det kan jeg ikke helt løbe fra, heldigvis har vi ikke TV kanaler, så slap for at se det 😉